Palautus- ja Hyvityskäytäntö
60 päivän palautusoikeus
Tarjoamme 60 päivän palautusoikeuden kaikille tuotteillemme. Palautukseen tulee sisällyttää kaikki alkuperäisessä pakkauksessa olleet materiaalit. Tämä vapaaehtoinen palautusoikeus ei rajoita lakisääteisiä oikeuksiasi.
Hygieniatuotteet (tyynyt)
Voit kokeilla tyynyä muutaman yön ajan varmistaaksesi, että se sopii sinulle.
Hygieniasyistä palautettavan tyynyn tulee kuitenkin olla puhdas, hajuton ja hyväkuntoinen – tuotteita, joissa on näkyviä käytön jälkiä, tahroja tai hajuja, ei voida hyväksyä palautettavaksi.
Palautusprosessi
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä 60 päivän sisällä osoitteeseen info@nordicrest.store. Lähetämme palautusohjeet ja tarvittavat asiakirjat. Älä lähetä palautusta ennen ohjeidemme vastaanottamista.
Hyvitykset ja kulut
- 
Palautukset kustannuksellamme: vastaamme palautuksen postituskuluista, kun palautus on hyväksytty ohjeidemme mukaisesti. 
- 
Hyvitystapa: hyvitys maksetaan samalle maksutavalle, jota käytit alkuperäisessä ostoksessa. 
- 
Käsittelyaika: käsittelemme hyvityksen, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksen. Rahat näkyvät tililläsi yleensä 3–5 arkipäivän kuluessa hyvityksen käsittelystä. 
- 
Jos palautettava tuote tai pakkaus ei ole myyntikelpoinen meidän ohjeiden vastaisen käsittelyn vuoksi, voimme hylätä palautuksen tai tehdä arvonalennuksen. 
Ongelmatilanteet (virhe/vahinko)
Jos tuote on:
- 
vioittunut kuljetuksessa 
- 
kadonnut toimituksessa 
- 
tai ei vastaa tilaustasi 
Ota meihin yhteyttä viimeistään 60 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Liitä mukaan tilausnumero, kuvaus ongelmasta ja tarvittavat valokuvat. Järjestämme vaihdon tai hyvityksen mahdollisimman nopeasti.
Takuu
Kaikilla tuotteillamme on 2 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Takuuasioissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin autamme vianmäärityksessä, vaihdossa tai korvauksessa.





